30 jan. 2012

Otroligt nöjd men nu sätter jag stopp!

Hade verkligen INGA förväntningar på denna kväll.
Dödstrött gräsänka med halva ansiktet bedövat och barn som,
ja, skött sig riktigt bra!
Isac lämnade halva middagen
men jag ställde fram den en halvtimme senare och han åt allt med god min!
Isac satt för första gången ner i soffan och TITTADE på TV,säkert sju minuter,
ja kanske åtta!
Efter lite gnäll så följde han tillslut med mig till sängen,
jag sjöng EN sång,
Isac gick upp EN gång och sen somnade han helt själv i sin säng!!!

Jag är mäkta....chockad och otroligt nöjd!

Det var bara ett barn, jag vet, men det kan va så att just Isac tar lite mycket energi just nu.
Nu är det dags för resten....

Dina vänner är i drömmarnas land
Grodan har tagit sitt sista hopp
Nej, du får inte gå på toa igen
Sov för fan, nu sätter vi stopp


Oliver & Engla