3 jan. 2012

På väg tillbaka...

Bartömning & ett officiellt farväl utav Hamnkrogen 2011-01-08


Vet inte om jag ska kalla det sorgearbete men något i den vägen har det varit i snart ett år.
Trodde väl aldrig att det skulle ta sådan tid att komma tillbaka å ta igen förlorad avkoppling!

Det har varit ett händelserikt år, mycket förlorad kvalitetstid har tagits igen sedan den 10 januari 2011, den dagen vi lämnade över nycklarna till vår älskade lilla krog...
Att det skulle bli så tungt som det varit kunde vi aldrig gissa, men ddet är väl klart att saker och ting kommer ikapp en, kroppen glömmer aldris trots att den fick nio veckors solsemester...

Jag har alltid mått bra utav att skriva, även om det ibland bara blivit en rad,dock har ingen energi funnits kvar till det senaste året. Jag skrev flitigt varje dag på vår långresa ( www.thaimout2011.blogspot.com ) vilket jag är oerhört tacksam för idag men sekunden vi kom hem igen var det som att någon drog kraftigt i nödbromsen.

Nu kan jag sakta se en comeback :) närma sig, tar en dag i taget !!

Väl mött & på återseende
Veronique soon to be Fantastique

2 kommentarer:

  1. Anonym11.1.12

    Välkommen tillbaks med ditt skrivande!!Det gör dig gott +att det är kul att läsa! Din Mamma!!

    SvaraRadera
  2. Anonym18.1.12

    Du har alltid varit fantastisk och kommer alltid att vara fantastisk tycker jag, så det så, stor kram Lena (bonusmor)

    SvaraRadera