22 nov. 2010

Aptit med stort A

Med aptiten tillbaka är det inget som kan stoppa mig...
Tyvärr har min mage inte återhämtat sig helt
men barnen uppskattar min nyfunna energi !

Korvstroganoff till middag och en halvtimme senare står jag
och vispar ihop American pancakes....med BANAN =).

Har inte kommit i säng ännu utan går fram och tilllbaka till kylskåpet, på jakt....! En handfull ostbågar, några nävar chips...vad mer, vad mer.....?!?

Bäst min man kommer hem snart - och slänger mig i säng !
Arevoir...

V.

2 kommentarer:

  1. Anonym23.11.10

    Klart du får läsa min blogg officiellt :-)
    Bara roligt att du "ger dig till känna". Det är många anonyma som läser som ja gintehar en aning om vilka de är... på gott och ont förstås ;-)

    Sjukstugor är vi ganska förskonade ifrån hemma, jag har inte alls många vab-dagar, men pepppar, peppar.....
    Kram
    Katti

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna för att ni får fortsätta vara friska !!!
    Sköt om dig, kram v

    SvaraRadera