21 nov. 2010

Loggbok sista ( ! ) sjukveckan.

Efter att jag sträckte nacken förra helgen tyckte vi att det räckte...
Isac fortfarande dålig, äter inte men feberfri.
Tisdag morgon vaknar jag med , vad jag tror, magkatarr.
Tar en tablett mot det och blir bättre framåt middagstid men får kraftig huvudvärk.

Onsdag morgon, tar en ny tablett men blir fort sämre.Huvudvärken ännu värre.
Hemma själv med två små killar, alla tre ligger vi i princip å gråter på golvet hela förmiddagen.
Jonas kommer hem kl 18, jag lägger mig i Englas rum....

Torsdag, jag instängd i Englas rum. Engla 39 i feber igen,Elliot ont i halsen,Oliver dagis (!).
Isac äter några skedar mat!!

Går ut från Englas rum igen någon gång under fredagen, får inte behålla något,
allt rinner igenom. Engla & Elliot hemma men bättre.

Fredag kväll - får både i mig vätska och ett ägg !
Sover nästan hela det dygnet oxå.
Isac tappar rösten.

Lördag - uppe på benen, äter små mängder, dricker mycket, sover ingenting.
På kvällen känner jag mig mkt starkare och orkar bära barnen igen.
Jonas får stress-reaktion och sväller upp i ansiktet...

Söndag - nutid.
Äter, dricker, städar och leker men har förbaskat ont i magen emellanåt,
Jonas ser normal ut igen. Barnen mår bra, alla äter mat !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar