15 nov. 2010

Barnen accepterar inte mobilskuggan !

Mina barn är verkligen urless på att befinna sig i mobilskuggan.

Det är klart att det är värdelöst att behöva dela med sig av sin förälders uppmärksamhet,
speciellt när man inte ens ser personen man konkurrerar med !


Barnen har varit hemma sjuka i en vecka och självklart kan man inte låta allt vänta,
vissa samtal måste man ringa ändå.
Jag kan dock konstatera att det är i min mobilskugga barnen försöker ha ihjäl varann,
slår sönder fjärrkontrollen eller testar att sätta eld på huset!
Sen efter att ha gått fem varv runt lägenheten, bytt rum fyra gånger och svansen av barn fortfarande hänger kvar, ja då känner jag mig besegrad, lika bra att lägga på!

Snart är alla tillbaka på dagis och förhoppningsvis mår Isac bättre så vi får armarna fria,
men fram tills dess får kontorstiden flytta fram till efter kl 19.

Tur att det inte hörs när man sitter vid datorn......

Veronique - uppkopplad, inte uppringd !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar