23 jan. 2013

Jag har varit otrogen!

Om man nu kan uttrycka sig så när det kommer till bloggande?!
Under allt för lång tid har alla mina ord tillägnats mitt nya företag, det har varit superkul och jag kommer att fortsätta skriva som Fair Fashionista på alla möjliga ställen.
Min privata blogg har dock fattats mig - oerhört!

När så en utmaning föll ner i knät var det som självklart :)
#blogg100 - en utmaning för bloggare som önskar att de skrev igen ellr mer, ett inlägg varje dag i 100 dagar.
Kanske låter lätt? Tro mig, det är det inte!
Nu vet jag egentligen inte alls varför jag tror mig behöva ( ytterligare) en utmaning då jag (bokstavligen höll jag på att skriva) har häcken full???
Jag tror mig ha en diagnos......

Det fina med denna utmaning är att jag när som helst kan hoppa av, jag har dock aldrig ångrat ett enda inlägg så jag kommer antagligen att tacka mig själv hur som haver!