15 feb. 2012

Jonas trollade med fingrarna & jag gick på fest!

" Hon är på fest
från Engla
till mamma
Vin (!)
Puss"

Ser ni hur snygg hon gjort mig på bilden,smink & piffig i håret! 
Detta var en utav flera fina "alla hjärtan -presenter" jag fick av barnen igår.
Av Jonas?
Han trollade med fingrarna och fixade en besiktningstid till Fiestan, jättegulligt!!
Tyvärr hann jag inte träna men det gjorde inget, jag fick ju lägga barnen.

Om någon funderar över att dra sina två minsta på en snowracer till dagis, tänk en gång till....uselt före kan jag intyga.
Då tänker ni, bra, jag tar syskonvagnen - gör inte det....
uselt före kan jag intyga!!!

Nu ska jag stress-duscha ( shampoo uppe på huvet, balsam i topparna, tvål på kroppen - allt på en gång )sen glida ner till jobbet
Mitt mål idag - att inte äta alla fula semlor, kanske max två!

Jag & Engla 06:15 pip.