27 feb. 2012

Afrikansk läggning nästa?

Seriööööst!
Vi har nog provat ALLA metoder vad gäller lära våra barn att sova,
förutom Afrikansk läggning då men det var nog det Isac just gjorde när han la sig ner mitt på golvet i sitt rum och somnade platt på mage?!
Att han tjugo darrande andetag senare tittar upp och skriker igen var väl ingen surprise,
jag överdriver inte när jag säger att pojkbarnet sprang upp 60 ggr innan han tillslut somnade(i sin säng).
Den som läser mellan raderna kan då förstå att någon stackars förälder la barnet 60 gånger...
En timme och 40 minuter tog nattningen av Isac ikväll - tjohooooo kvalitätstid.
Önskar att jag hade en bild av Isac sovandes på golvet...och en bild av hans mamma när hon inser att han bara vilade en stund...
GodNatt Jord


Har ni sett så rara barn??
Nä, inte jag heller...