3 mars 2012

Sista ordet på min första bok.....

Det blev en intensiv vecka, här följer några uppdateringar :



Isac sover mycket bättre

Jag har numera två jobb, sekreterare åt pappas sekreterare och butiksbiträde

Oliver har lugnat ner sig lite och leker bättre med Engla

Jonas har sedan två dagar 39,6 i feber

Det är fantastiskt väder med temperaturer över nollan

Jag har idag skrivit sista ordet på första utkastet till min första barnbok



Jag sitter just nu med ett färskt exemplar utav detta vackra magasin - lyx!



Sportlovs-pyssel med hjälp utav storebror Elliot



Nu ska vi ge oss ut och njuta av dagen mer än så vet jag inte
Hade någon frågat mig om tips att göra idag hade jag nog svarat, åk till Waxholm
Men vad gör man här egentligen???
En riktig Waxholmare vet ju bättre än att mata fåglarna med bröd från Gateau...