27 mars 2012

Detta gör mig lycklig!!!

Det finns så mycket som gör mig glad, ganska enkelt faktiskt.
Min familj såklart, kärleksförklaringar, presenter.
Solsken är som medecin, vackra saker, att läsa en inredningstidning.
Att göra av med pengar, shoppa, slår det mesta
Att renovera, göra om och skapa är inte så tokigt det heller.
Dessa bilder gör mig glad!!!




Hyllan från IKEA som legat i ett skåp i flera månader kom äntligen upp härom dagen
Gillar!


Ett nagellack i pigg färg gör ju vem som helst på gott humör



Att hitta något bra som barnen verkligen älskar gör mig jätteglad, 35:- för 6 askar


En billig handtvål, som denna från Rusta behöver inte vara ful!!


Fantastiska tårtor från Gateau, Hallonmaräng är en favorit,
barnsligt söt och barnsligt god!

 

Detta gör mig så varm och lycklig, det finns hopp för framtiden!



Titta här, säga vad man vill om plastblommor men de här var snygga!
Framförallt väldigt praktiska på landet där jag tänkt ha dem.


 

Ibland dyker de upp i hyllan, produkter som är både bättre och billigare än originalet :)
Det blir jag också glad av!


 
Att glädjas med sina barn när de gör framsteg måste ändå ta priset!
Här ser ni Olivers allra första E och han är väldigt generös med streck,
tre stycken räckte inte ( typiskt Oliver )!


Love life and live your dream
but don´t forget the in between

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar