8 mars 2012

Så var det bestämt!

Så var det bestämt.
Inom en månad sitter jag heltid på kontor med målade naglar och headset!




Just nu delar  jag kontoret med min syster
och försöker avlasta hennes gravida kropp så fort jag är ledig från Gateau.

Från och med april jobbar jag endast varannan helg i brödbutiken och tänkte lägga ett par timmar i veckan på författandet.

Kruxet med denna lösning är att förutom gå upp i arbetstid så både lämnar jag
och hämtar barnen veckans alla dagar, insåg idag att jag även handlar, packar väskor och förbereder middagen - allt pga av ( borde jag skriva tack vare här ?) att jag inte har någon restid till och från jobbet.

Vilken tur!

I det stora hela känner jag  att detta blir bra för alla, lite roligt att prova på nya utmaningar också!

Det vart ingen träning ikväll,
kände att lite vila kunde sitta på sin plats då jag har 30 arbetstimmar kvar denna vecka.
Jag är väldigt nöjd med träningen annars, två gånger i veckan med varierad träning som step-up, pilates och zumba. Mycket roligt!

Nu tänkte jag lägga upp benen högt, låta hakan sjunka ner och bara se gammal ut i 15 minuter.
Godnatt!