8 feb. 2013

En söt liten livskris?


Hörde jag fredagsmys?

Idag var ännu en dag som inte riktigt räckte till. Allt för många sådana nu tycker jag.
Antingen är det jag som vill för mycket eller så......det är jag som vill för mycket!
Är irriterad var och varannan kväll när tröttheten kryper på och morgondagen gör sig påmind, jag är ju inte fääääärdiiig! Tråkigt att känna så.
Något säger mig att en liten söt livskris knackar på dörren, va fasen - jag har inte tiiid.
Jag har fasiken inte ens scrapbookat på över två år nu, snacka om ont om tid!
Så hur gör man? Vad är svaret?
Hemmafru?
Tror inte det vore något för mig, man måste ju ha barnen hemma så mycket då, börja stryka kläderna och baka sitt eget surdegsbröd?!
Ska nog ändå satsa på att bli ekonomiskt oberoende istället, som jag alltid önskat!
Det skulle kunna vara en lösning på mina problem, jag skulle kunna köpa mer tid!
OCH därmed hinna både mysa, pyssla, baka, jobba, leka, umgås, kela, återvinna, äta, träna, resa, renovera, dansa och pausa.

Trevlig Helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar