18 feb. 2013

I bilen, i mörkret & på f-ing Konsum!

Nu är det så att jag har bytt löjligt många blöjor. Inte om jag jämför med "Familjen Annorlunda" men pretty close med tanke på att killarna var laktosintoleranta i ett par år innan vi...hajade till.
Så, hur i hela fridens namn kan det vara möjligt att än idag sätta på blöjan åt fel håll???
JO, för Pampers har valt att utmana alla föräldrars tålamod och knappa tid genom att göra det omöjligt att skilja på fram och bak!
Jag fattar poängen, liksom -hej vakna trötta, gamla morsa, tro inte att du kan köra på auto-pilot efter 8 blöj-år. AUTO-PILOT ??? Excuse-moi!
Jag ska kunna byta blöja med EN hand, upp och ner, på golvet, i bilen, i mörkret, på f-ing Konsum!
VARFÖR göra mitt liv mer komplicerat än det är - skriv FRAM och BAK eller KISS och BAJS vetja. Det ni tappar i design (?) vinner ni garanterat i nöjda föräldrar som antagligen lever lite längre och kanske orkar skaffa fler blöjbarn !

En gång i tiden använde jag bindor, både lövtunna, stocktjocka, med och utan vingar, jag hade samma problem där kan jag ärligt erkänna - sitter kanske problemet hos mig?
Jag är inte ordblind, inte heller färgblind MEN bakoframblind!
Stackars mig.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar