21 feb. 2013

Kanske avslöjar lite för mycket....?

Ärligt talat!
Finns det någon som helst möjlighet att jag bara sådär blir en konstnär istället?
Stå hemma i löst sittande kläder som kanske avslöjar lite för mycket?
Kanske en pensel slarvigt nerstucken i mitt plötsligt tjocka hår?
Lite färg på kinden såklart, en stor kopp te, musik och bröd i ugnen som bakar sig själv.
Det måste ju gå att ordna!?
Jag känner ju för det nu!
Jag är i alla fall jäkligt trött på mitt platta hår, det borde jag få ordnat!
Nu är jag så löjligt trött, precis som alla andra kvällar oktober-april....
Let the sunshine in

Veronique wannabe fantastique

2 kommentarer:

  1. håret vet jag inte om du kan fixa men lite färg på kinderna är väl bara att kladda dit :)

    SvaraRadera
  2. Hela helgen kommer jag glida omkring med tuperat hår och färgstänk på kinderna. Om det blir någe skapande får vi se...

    SvaraRadera