11 feb. 2013

En kärleksförklaring



Med facit i hand är det här med barn en jäkla bra investering! Även om jag tvivlat många gånger.
Otroligt mycket jobb, ibland ett riktigt skitgöra. Lägg till minimal uppskattning på det.
MEN, de är ju hela tiden så jäkla underbara och de är hela tiden MINA barn.
Det spelar ingen roll hur tufft det har varit när man tänker tillbaka, det räcker med en kärleksförklaring från en utav dem och du glömmer allt.
De är värda allt vad vi orkar och lite till, de är värda all min uppmärksamhet i resten av mitt liv!
Jag försöker påminna mig själv om hur lyckligt lottad jag faktiskt är, helt utan överdrift.
Jag är så glad så länge de vill kramas och tror på allt jag säger, så länge de är övertygade om att så länge mamma tröstar så blir allt bra. Hittade en gammal kärleksförklaring i bloggarkivet och den riktar sig till ALLA små jag har äran att få se växa upp!
Massor med kärlek / Veronique
Lyssna & njut: